Sunday, 5 February 2012

Annoying Gilaa :p

Hey peeps , Happy MONDAY :D Eyra just nak story-2 sikit kat korang pasal ada lah sorang HAMBA ALLAH nih . Annoying gilaa weh . Dia dah lah LELAKI , nak perang mulut dengan Eyra pulak . Tak maluuu ke , gaduh dengan PEREMPUAN hah ? YA ALLAH , Eyra sakit hati dengan dia , drpd first time Eyra  jumpa dia kat sekolah lagii taww . Asyik-2 nak kutuk Eyra . Eyra tahu lah ken , Eyra tak cantik . So , jatuh lah saham dia kalau dekat dengan Eyra . Pikir Eyra hadap sangat ke nak dekat dengan dia ? Tak punn lah ! Eyra lebih Rela dekat dengan MONYET drpd dekat dengan mamat tu . Harap muka je Hensem . Tapi , perangai cam SIALL je . tak paham maksud SIAL ? Kau tengok diri kau , kau lah SIALL tu ! Huh . serious wehh , aku memang TERASA gilaa dengan kata-2 kau ! Ye wehh , aku sedar lahh ken , aku tak CANTIK , tak COMEL macam perempuan-2 yang selalu kau usha tu . Tapi , aku pun ada PERASAAN doe . agak-2 lah ! Lepas kau , mengata aku , kau ADD aku kat FB pulakk ? banyak kali aku Pk , nak app ke tak . Last-2 aku app jugak kau . Aku APP  kau , disebabkan , aku nak kau baca status-2 yang aku buat khas untuk kau sayang . Aku harap kau terasa n kau SEDAR yang kau dah sakitkan hati aku . KFINE ! aku malas nak kutuk kau lagi . But , AKU harap kau sedar !


#HARAP MAAF KERANA SAYA MENGGUNAKAN AYAT KASAR UNTUK ENTRY KALI INI . INI KERANA SAYA HANYA MELUAHKAN APA YANG SAYA RASA . SORRY AGAIN PEEPS :D

 

No comments:

Post a Comment